سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
همه چی از هر جا
من یک طراح سایت(و الان طراح صنعتی) و یکی از فارق التحصیلان دانشگاه آزاد هستم و برای ایجاد جامعه ای آباد و آزاد گام بر میدارم. به امید ایرانی آباد
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 26
کل بازدید : 104878
کل یادداشتها ها : 48
خبر مایه


شاید فقط میخوام یکم تنها باشم.

هیچ دلیلی ندارم که بخوام توی خونه آفتابی بشم.

یا توی محل کارم.

فقط میخوام آرامشم رو با خودم قسمت کنم.

آره شاید یکمی خساست به نظر برسه. اما این تنها جاییه که خودم میتونم برای خودم باشم.

نه برای خونوادم..

نه برای همکارام..

نه برای مشتریانم.

فقط خودم.

 

آره بعضی وقتا از خودم هم فرار میکنم.

از صدای درونم.

 چرا باید به اونم گوش کنم وقتی که حتی منو نمیفهمه.

وقتی فقط حرف خودشو میزنه.

وقتی فقط برای خودش ساز میزنه.

انتظار داره خودش هم از ساز خودش خوشش بیاد.

بابا اونم از خودش خوشش نمیاد.

چرا باید بزارم توی گوشم زمزمه کنه.


+ :-o






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ