سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
همه چی از هر جا
من یک طراح سایت(و الان طراح صنعتی) و یکی از فارق التحصیلان دانشگاه آزاد هستم و برای ایجاد جامعه ای آباد و آزاد گام بر میدارم. به امید ایرانی آباد
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
کل بازدید : 104614
کل یادداشتها ها : 48
خبر مایه


امروز از اولش جالب شروع شد.

قرار بود به یکی زنگ بزنم اما حال بیدار شدن رو نداشتم

یعدش ساعت 11 وسط خیابون زنگ زدم و قرار گذاشتم

اونم گفت دیر زنگ زدی. هر وقت برگشتم بهت زنگ میزنم

بالاخره کارام رو انجام دادم

رفتم خونه مشقام رو نوشتم و رفتم دوباره بازدید.

وقتی برگشتم دیگه 4 بود.

نهار و دوش و مشق

یهو زنگ زده میگه ساعت 6:40 اینجا باش

نگاه کردم میبینم ساعت 5:50 و من توی خونه. اونم اون ور شهر

با سرعت پاشدم کارامو کردم وسایلم رو ریختم توی ماشین و گاز کش رفتم سمتش.

ساعت 6:50 رسیدم پیشش.

گیر داده میگه این چه طرز(ترز(ترض(طرض))) اومدنه آخه

منم گفتم همینه که هست.

از خدات باشه

من که اومدم بالاخره

احتمالا بدش اومده.

خوب چی کارش کنم دیگه

اصلا نمیدنم برای چی اومدم اینجا این چرت و پرت ها رو نوشتم

 

 البته این ماجرا مال دیروزه. امروز که خوب بود کلا کلی خبر خوب توش بود.

بیخیال بریم بخوابیم.


+ :-o






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ