سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
همه چی از هر جا
من یک طراح سایت(و الان طراح صنعتی) و یکی از فارق التحصیلان دانشگاه آزاد هستم و برای ایجاد جامعه ای آباد و آزاد گام بر میدارم. به امید ایرانی آباد
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 12
کل بازدید : 104850
کل یادداشتها ها : 48
خبر مایه


همین چند وقت پیش بود که اهداف سازمان ملل برای توسعه اینترنت پر سرعت در جهان اعلام شد و به همین مناسبت نگاهی به برنامه های ایران برای اینترنت پر سرعت در سال 2015 می اندازیم.

برنامه سازمان ملل: تا سال 2015 باید اقلاً 60 درصد جمعیت دنیا به اینترنت وصل بشوند و تجربه پایدار آنلاین بودن با اینترنت پر سرعت بالای 4 مگابیت داشته باشند.

برنامه ایران: تا سال 2015 باید چنان تجربه ناپایداری از اینترنت ارایه شود که اقلاً 60 درصد کاربران فعلی هم به شکر خوردن بیافتند و چنان کفرشان در بیاید که برای همیشه قید اینترنت را بزنند و آفلاین شوند.

_______________________________________________

برنامه سازمان ملل: کلیه کشورها باید یک برنامه مشخص و ملی برای گسترش اینترنت و ارتباطات بین الملل داشته باشند و در عمل ملزم به اجرای آن باشند.

برنامه ایران: کشور باید یک برنامه مشخص و جدی برای اینترنت ملی و قطع ارتباطات بین الملل داشته باشد و ملزم به اجرای آن باشد که خوشبختانه در این یک مورد حسابی جدی هست!

_______________________________________________

برنامه سازمان ملل: اینترنت پرسرعت یک زیرساخت لازم برای ارتباطات در جامعه مدرن است که برای رشد جامعه حیاتی محسوب می شود و از این رو ارتباطات به عنوان حقوق بشر به حساب می آید و گسترش آن در جهت توسعه کشورها الزامی است.

برنامه ایران: اینترنت پر سرعت یک خطر جدی و برانداز برای جامعه محسوب می شود و در واقع خطری بزرگتر از اینترنت وجود نداشته و ندارد و از این رو جلوگیری از گسترش آن به شدت الزامی است طوری که هیچ بنی بشری به راحتی امکان دسترسی پر سرعت به اینترنت نداشته باشد.

_______________________________________________

برنامه سازمان ملل: قیمت ماهانه اینترنت پر سرعت با حداقل سرعت 4 مگابیت نباید از 5 درصد درآمد متوسط جوامع بیشتر باشد تا اطمینان حاصل شود بخش وسیعی از مردم توان اتصال پایدار و سریع به اینترنت را دارند.

برنامه ایران: قیمت اینترنت پر سرعت باید چنان بالا برود که از 50 درصد حقوق متوسط جامعه هم بیشتر شود تا مطمئن شویم که بخش کمتری به اینترنت دسترسی دارند و اخبار شفاف و بی طرفانه صدا و سیما تنها کانال خبری مردم باشد.

_______________________________________________

برنامه سازمان ملل: حداقل سرعت دسترسی به اینترنت در سال 2015 برابر 4 مگابیت تعریف شده است.

برنامه ایران: حداکثر سرعت دسترسی به اینترنت در سال 2015 برابر 4 کیلوبیت بر ثانیه تعریف شده است.

_______________________________________________

برنامه سازمان ملل: باید فلان و بهمان شود.

برنامه ایران: مبادا فلان و بهمان شود!


+ :-o






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ